" پایگاه آموزشی MRA EDU "

آموزش + آزمایش + مجله و نشریات + مقاله و مطالب علمی + دانلود کتاب + آموزش و وسایل دبیری

" پایگاه آموزشی MRA EDU "

آموزش + آزمایش + مجله و نشریات + مقاله و مطالب علمی + دانلود کتاب + آموزش و وسایل دبیری

شما از این سایت می توانید به راحتی و رایگان بهره ببرید /
دانلود کتاب های علمی و آموزشی و فرهنگی و هنری و دینی و مذهبی و... /
دانلود نشریه و مقاله و مجله و... /
استفاده از مطالب آموزشی دبیرستان و دانشگاه در درس های فیزیک و ریاضی و زبان و.../
دانلود و مشاهده فیلم های آزمایش های فیزیکی /
استفاده از مطالب آموزشی و منابع و وسایل لازم برای تدریس و دبیری/
***توجه***
" هر گونه کپی برداری از محتویات سایت MRA EDU بدون ذکر منبع و لینک منبع حرام می باشد "

معرفی :

اینجانب محمدرضا عادل خانی دانشجو  کارشناسی فیزیک نظری داشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران!

در سال تحصیلی 89-90 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی (ریاضی فیزیک) شدم و در کنکور سال 90 شرکت کردم اما به دلیل سهل انگاری در درس خواندن و همچنین انتخاب رشته دانشگاه مجبور به ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد دماوند شدم اما به دلیل سختی و دوری راه با شرکت دوباره در کنکور (سال 91) پس از 2 ترم تحصیل از این دانشگاه انصراف دادم و در رشته مورد علاقه و قابل لمس فیزیک قبول شدم! اما این بار بحث فرق کرد و من علاوه بر اینکه در دانشگاهی روزانه شهر خودم تهران قبول شدم ، بورسیه آموزش و پرورش نیز شدم!

.....

علاقه من به فیزیک :

در دوران دبیرستان متوجه شدم که استعدادی در درک و یادگیری  و همچنین آموزش به زبان ساده و خودمانی به دوستان در این درس دارم!!!

بار اول که کنکور دادم بدون توجه خاصی به دروس دیگر تمام وقت خودم را در یادگیری و - خلاصه برداری و تست زنی فیزیک کردم! تازه فهمیده بودم چه راحت میشه درس خوند :) ولی دیر بود!!!

در کنکور سال 91 بالاترین درصد را نسبت به بقیه درس هایم در فیزیک داشتم!

بار دوم که قصد کنکور دادن پیدا کردم دانشجو بودم و دور از دروس دبیرستانی!!! از عید سال 91 شروع کردم به خواندن پراکنده درس های دبیرستانی! اما رضایت بخش نبود تا اینکه دوباره خودم را با درس مورد علاقه ام فیزیک شارژ کردم! اینبار خواندن فیزیک آسان تر بود چون این درس رو خیلی دوس داشتم و ذهنیت قوی تری نسبت به بقیه دروس هم داشتم و همچنین از خلاصه هایی که سال قبل آماده کرده بودم درس خواندم!!! اینبار درصد فیزیک را دوباره بیشتر از بقیه درس هایم داشتم و همچنین رکورد سال قبل خود را نیز زدم!

اعلام آمادگی برای تدریس به صورت خصوصی و ... :

با توجه به پیشینه ی فیزیکی که دارم مطمئنم که در امر تدریس فردی موفق خواهم بود! ( بدون غرور و ادعا)

از طرفی به خاطر فاصله سنی نسبتا کمتر از دانش آموزان و اینکه خودم از دانش آموز های سرحال ( همون شلوغ و شیطون ;) ) بودم و هستم توانایی سر و کله زدن و کنترل دانش آموز را دارم!

و اما دلیلی قوی تر اینکه باز هم به خاطر فاصله سنی کم با دانش آموز و نیرویی جوان بودن درک بهتر و بیشتری از نارضایتی های دانش آموز در یادگیری دارم و از آنجایی که هیج وقت سر کلاس و از معلم درس یاد نگرفتم :D تصمیم به ارائه دادن درس با روشی نوین یعنی خودمانی و به زبان ساده دارم! همچنین فیزیک درسی پویا و قابل لمس از محیط پیرامون دارد و بسیاری از امور به طور شهودی و با انجام آزمایش بدیهی می باشند( بر خلاف درس ریاضی که رشته ای بی جان است!!!)

 امیدوارم موفق باشید- محمدرضا عادل خانی

09334301001

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.